Bursasporlu taraftarlar giremeyecekleri maç için 940 kilometre yol gittiler
Bursasporlu taraftarlar, oyunculara moral vermek için Giresun deplasmanına gitti.
2020.06.30 13:04 - Son Güncellenme: 2020.06.30 13:05 - Spor - HABER MERKEZİ
TFF 1. Lig'in 31. haftasında bu akşam saat 20.00'de Giresunspor ile karşılaşacak olan Bursaspor'da taraftarlar, ilginç bir olaya imza attı.
Pandemi sebebiyle maçların seyircisiz oynanıyor olmasına rağmen yeşil-beyazlı 3 taraftar, Giresun deplasmanına gitti.
Stada alınmayacak olan Bursasporlu futbolseverlerin, takımın kaldığı otele giderek, oyunculara moral ve destek vereceği öğrenildi.
