Turistler eczanede hırsızlık yaparken kameraya yakalandı

Turistler eczanede hırsızlık yaparken kameraya yakalandı

Antalya'nın Manavgat İlçesi'nde bir eczaneye gelen biri kadın 2 turist, güneş kremi, kulak ilacı ve kasadan 100 Euro çaldı.

2012.07.14 11:38 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Turistler eczanede hırsızlık yaparken kameraya yakalandı

Hırsızlık anı, güvenlik kameralarına yansıdı. Side Beldesi'nde yanındaki kadınla eczaneye alışveriş için gelen bir erkek turistin yaptığı hırsızlık, güvenlik kameralarına yansıdı. Görüntülerde, turistin incelemek amacıyla eline aldığı güneş kremini şortunun içine sakladığı yer alıyor. Bir süre sonra dışarı çıkan turistin eczaneye gelen başka bir turistin ardından yeniden içeri girdiği görülüyor. Eczanede çalışan görevliye çeşitli ilaçlar soran erkek turist, görevlinin arkasını dönmesi üzerine el çabukluğu ile kasadaki 100 Euro'yu alarak cebine koyuyor. Kamera kayıtlarında turistin daha sonra alışveriş yapmadan eczanede ayrıdığı görülüyor. 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2012.07.14 11:38 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A