Trump-Kim zirvesinin faturası belli oldu

Trump-Kim zirvesinin faturası belli oldu

ABD Başkanı Trump ile Kuzey Kore lideri Kim arasında 12 Haziran'da yapılan zirveye 16,3 milyon dolar harcandığı açıklandı.

2018.06.25 11:15 - Son Güncellenme: 2018.06.25 11:15 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Trump-Kim zirvesinin faturası belli oldu

ABD Başkanı Donald Trump ile Kuzey Kore lideri Kim Jong-un arasında 12 Haziran'da yapılan zirveye 16,3 milyon dolar harcandığı bildirildi.

Straitstimes'ın haberine göre Singapur Dışişleri Bakanlığı, Trump-Kim zirvesi sırasında 16,3 milyon dolar harcandığını, büyük bölümünün güvenliğin sağlanmasına ayrıldığını açıkladı.

İletişim ve Enformasyon Bakanlığı sözcüsü de zirvede yaklaşık 4 milyon dolarlık medya harcamasının yapıldığını duyurdu.

Singapur Başbakanı Lee Hsien Loong, zirvenin ülkesine 20 milyon dolara mal olacağının hesap edildiğini söylemişti.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2018.06.25 11:15 - Son Güncellenme: 2018.06.25 11:15 - HABER MERKEZİ
A