Tekirdağ'da denetimlerde uyuşturucu ele geçirildi

Tekirdağ'da denetimlerde uyuşturucu ele geçirildi

Tekirdağ'da polis ekiplerinin Süleymanpaşa ve Çorlu'da gerçekleştirdiği denetimlerde uyuşturucu maddeyle yakalanan 6 kişi gözaltına alındı.

2026.02.23 11:28 - Son Güncellenme: 2026.02.23 11:28 - Güncel - İHA
A
Tekirdağ'da denetimlerde uyuşturucu ele geçirildi

Tekirdağ İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde uyuşturucuyla mücadele kapsamında yürüttükleri çalışmalarını sürdürüyor. Bu çerçevede Süleymanpaşa ve Çorlu ilçelerinde farklı noktalarda uygulama yapan ekipler, durumlarından şüphelendikleri 6 kişiyi durdurarak kontrol etti. Şüphelilerin üzerlerinde yapılan aramalarda çeşitli miktarlarda uyuşturucu madde ele geçirildi. Maddelere el konulurken, 6 şüpheli gözaltına alınarak emniyete götürüldü. Zanlıların emniyetteki işlemlerinin devam ettiği öğrenildi.
Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2026.02.23 11:28 - Son Güncellenme: 2026.02.23 11:28 - İHA
A