Osmangazi Belediyesi Türk Sanat Müziği Korosu sezonu açtı

Osmangazi Belediyesi Türk Sanat Müziği Korosu sezonu açtı

Osmangazi Belediyesi Türk Sanat Müziği Korosu, Gökdere Kültür Merkezi'nde hummalı bir çalışma içerisine girerek yeni sezona 'merhaba' dedi.

2012.09.20 14:12 - Son Güncellenme: 2012.09.20 14:12 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Osmangazi Belediyesi Türk Sanat Müziği Korosu sezonu açtı

Geçtiğimiz yıl boyunca düzenlediği konserlerle Bursalı sanatseverlere muazzam bir Türk sanat müziği keyfi yaşatan Osmangazi Belediyesi Türk Sanat Müziği Korosu, yeni sezona birbirinden farklı konserlerle merhaba diyecek. Osmangazi Belediyesi'ne bağlı Gökdere Kültür Merkezi'nde çalışan Türk Sanat Müziği Korosu 70 kişilik kadrosuyla çalışmalara hızlı başladı. Üç dönemdir koronun şefliğini başarıyla sürdüren Bursa Devlet Korosu Sanatçısı Hilmi Bozdemir, "Yeni sezonda Bursalı sanatseverlere unutulmaz müzik ziyafetleri sunmaya hazırlanıyoruz. Yeni kayıtlarla daha da güçlenen koromuzla tüm sanatseverleri konserlerimize şimdiden davet ediyoru" şeklinde konuştu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.09.20 14:12 - Son Güncellenme: 2012.09.20 14:12 - HABER MERKEZİ
A