Narkotimlerden okul çevresinde uygulama
KAYSERİ Emniyet Müdürlüğü Uyuşturucu ile Mücadele Şubeye bağlı motosikletli narkotimler, okulların açılması nedeniyle Arif Molu Endüstri Meslek ve Nuh Mehmet Küçükçalık Anadolu Lisesinde uyuşturucu satıcıları ve şüpheli kişilere karşı denetim yaptı.
2016.09.19 10:33 - Son Güncellenme: 2016.09.19 10:35 - Güncel - HABER MERKEZİ
İLGİLİ VİDEO
Şanlıurfa'da 'Narkotimler'den okul çevrelerinde denetim
İLGİLİ VİDEO
Okul önlerinde 'Narkotim' ekipleri önlem aldı
İLGİLİ VİDEO
Narkotimlerden okul çevresinde uygulama
İLGİLİ VİDEO
Polisten okul önlerinde denetim - 2
Bugün başlayan yeni eğitim-öğretim sezonu nedeniyle Uyuşturucu ile Mücadele Şube Müdürlüğü'ne bağlı Narkotim polisleri Arif Molu Endüstri Meslek Lisesi ve Nuh Mehmet Küçükçalık Anadolu Lisesi çevresinde önlem amaçlı denetim yaptı.
Sabah saatlerinde okul çevresinde yaklaşık 15 kişiden oluşan narkotimler çevrede gördüğü şüpheli kişileri durdurarak kimlik sorgulaması yaptı.
Narkotim polislerinin bazıları da okul çevresinde arama yaptı. Yıl içerisinde farklı okullarda yapılacağı belirtilen denetim öğrenci velilerini memnun etti. Velilerden Zeki Yılmaz, "Çocuklarımız okula gönderiyoruz, bu uygulamayla gözümüz arkada kalmıyor" dedi.