Narkotimlerden okul çevresinde uygulama

Narkotimlerden okul çevresinde uygulama

KAYSERİ Emniyet Müdürlüğü Uyuşturucu ile Mücadele Şubeye bağlı motosikletli narkotimler, okulların açılması nedeniyle Arif Molu Endüstri Meslek  ve Nuh Mehmet Küçükçalık Anadolu Lisesinde uyuşturucu satıcıları ve şüpheli kişilere karşı denetim yaptı.

2016.09.19 10:33 - Son Güncellenme: 2016.09.19 10:35 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Narkotimlerden okul çevresinde uygulama
02:39 Şanlıurfa'da 'Narkotimler'den okul çevrelerinde denetim

İLGİLİ VİDEO

Şanlıurfa'da 'Narkotimler'den okul çevrelerinde denetim

04:24 Okul önlerinde 'Narkotim' ekipleri önlem aldı

İLGİLİ VİDEO

Okul önlerinde 'Narkotim' ekipleri önlem aldı

03:15 Narkotimlerden okul çevresinde uygulama

İLGİLİ VİDEO

Narkotimlerden okul çevresinde uygulama

04:13 Polisten okul önlerinde denetim - 2

İLGİLİ VİDEO

Polisten okul önlerinde denetim - 2

Bugün başlayan yeni eğitim-öğretim sezonu nedeniyle Uyuşturucu ile Mücadele Şube Müdürlüğü'ne bağlı Narkotim polisleri Arif Molu Endüstri Meslek Lisesi ve Nuh Mehmet Küçükçalık Anadolu Lisesi çevresinde önlem amaçlı denetim yaptı.

Sabah saatlerinde okul çevresinde yaklaşık 15 kişiden oluşan narkotimler çevrede gördüğü şüpheli kişileri durdurarak kimlik sorgulaması yaptı.

Narkotim polislerinin bazıları da okul çevresinde arama yaptı. Yıl içerisinde farklı okullarda yapılacağı belirtilen denetim öğrenci velilerini memnun etti. Velilerden Zeki Yılmaz, "Çocuklarımız okula gönderiyoruz, bu uygulamayla gözümüz arkada kalmıyor" dedi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.09.19 10:33 - Son Güncellenme: 2016.09.19 10:35 - HABER MERKEZİ
A