Narkotimlerden okul çevresinde uygulama

Haber · 2016.09.19 11:12

KAYSERİ Emniyet Müdürlüğü Uyuşturucu ile Mücadele Şubeye bağlı motosikletli narkotimler, okulların açılması nedeniyle Arif Molu Endüstri Meslek ve Nuh Mehmet Küçükçalık Anadolu Lisesinde uyuşturucu satıcıları ve şüpheli kişilere karşı denetim yaptı.