Mustafa Denizli, tesislere gelerek teknik heyet ve futbolcularla vedalaştı
Dün akşam oynanan ve 2-0'lık skorla kaybedilen Gaziantepspor maçı sonrasında bugün görevi bırakacağını açıklayan Galatasaray Teknik Direktörü Mustafa Denizli, takımın bugün saat 13:00'teki antrenmanına çıkmadı. Oyuncularıyla vedalaşan Denizli, birazdan başkan Dursun Özbek ile biraraya gelecek.
2016.02.29 13:49 - Son Güncellenme: 2016.02.29 13:50 - Spor - HABER MERKEZİ
Galatasaray Teknik Direktörü Mustafa Denizli, futbolcular ve personelle vedalaştı.
Deneyimli çalıştırıcının bugün saat 13:00'teki idmana çıkmadığı ve Florya Metin Oktay Tesisleri'ne gelerek, futbolcularla ve teknik heyetle vedalaştığı öğrenildi.