Kuzey Marmara Otoyolu'nu işleten firmaya ceza kesildi

Kuzey Marmara Otoyolu'nu işleten firmaya ceza kesildi

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, kar yağışıyla Kuzey Marmara Otoyolu'nun bazı kısımlarının trafiğe kapalı kalması nedeniyle işletmeci firmaya 6,8 milyon lira ceza kesti.

2022.01.31 09:36 - Son Güncellenme: 2022.01.31 09:36 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Kuzey Marmara Otoyolu'nu işleten firmaya ceza kesildi

Bakanlık, 24 Ocak'taki kar yağışıyla Kuzey Marmara Otoyolu'nun bazı kısımlarının trafiğe kapalı kalması nedeniyle işletmeci firmaya 6,8 milyon lira ceza kesti. Kuzey Marmara Otoyolu İşletmesi, 24 Ocak'ta kar yağışı nedeniyle kapanan kesimlerde beklemek zorunda kalan ve mağduriyet yaşayan sürücülerin otoyol geçiş ücretlerini iade etti.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.01.31 09:36 - Son Güncellenme: 2022.01.31 09:36 - HABER MERKEZİ
A