Kocaeli'nde asansörde sigara içen şahıs izmariti güvenlik kamerasına bastı

Kocaeli'nde asansörde sigara içen şahıs izmariti güvenlik kamerasına bastı

Kocaeli'nde bir kişi asansörde sigara içti ardından ise sigarayı sebepsizce güvenlik kamerasının objektifine basarak asansörden indi.

2023.01.02 16:06 - Son Güncellenme: 2023.01.02 16:07 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Kocaeli'nde asansörde sigara içen şahıs izmariti güvenlik kamerasına bastı

Kocaeli'nin İzmit ilçesinde, akıllara durgunluk veren bir olay yaşandı.

Mimar Sinan üst geçidinde bulunan asansöre binen iki şahıstan biri, asansörde sigara içmeye devam etti.

Asansörde sigara içen şahıs, daha sonra sigarayı güvenlik kamerasına tutarak, objektife de zarar verdi.

Sigarayı objektiflere basan şahıslar hiçbir şey olmamış gibi asansörden inerek, yollarına devam etti.

O anlar kayıt altına alındı

Yaşanan anlar, asansörün güvenlik kamerasıyla saniye saniye kaydedildi.

Asansörlerde garip davranışlar devam ediyor

Geçtiğimiz aylarda da bazı asansörlerin kapıları kırılmış, tekmelenmiş ve aynı zamanda sprey boyalar ile çeşitli yazılar yazılmıştı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.01.02 16:06 - Son Güncellenme: 2023.01.02 16:07 - HABER MERKEZİ
A