İstanbul'da motosikletlilerin tehlikeli yolculuğu kameraya yansıdı

İstanbul'da motosikletlilerin tehlikeli yolculuğu kameraya yansıdı

İstanbul Sultanbeyli TEM Otoyolu ve Çatalca'da, motosikletli grupların tek teker üzerinde ilerlediği tehlikeli anlar, cep telefonu kamerasına yansıdı.

2024.02.11 16:29 - Son Güncellenme: 2024.02.11 16:30 - Güncel - DHA
A
İstanbul'da motosikletlilerin tehlikeli yolculuğu kameraya yansıdı

Çatalca'da, dün akşam saatlerinde ve Sultanbeyli TEM Otoyolu'nda öğle saatlerinde grup halindeki motosikletliler, bir süre tek teker üzerinde giderek hem kendilerini hem de trafiği tehlikeye düşürdü. Motosikletlerin bazılarını plakasız olduğu görüldü. Trafiği tehlikeye düşüren o anlar, cep telefonu kamerasına yansıdı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.02.11 16:29 - Son Güncellenme: 2024.02.11 16:30 - DHA
A