Deniz kaplumbağası yiyen 3 kişi öldü, onlarca kişi hastanelik oldu
Filipinler'in Maguindanao del Norte eyaletinde haşlanmış deniz kaplumbağası etinden zehirlenen 35 kişi hastaneye kaldırıldı, 3 kişi hayatını kaybetti.
2024.12.03 14:49 - Son Güncellenme: 2024.12.03 14:53 - Dünya - T24
Filipinler Haber Ajansına (PNA) göre, ülkenin Maguindanao del Norte eyaletinde onlarca kişi kusma, karın ağrısı ve ishal gibi şikayetlerle hastanelere başvurdu.
Yetkililer, deniz ürünlerinin iyice temizlenmeden yenmemesi çağrısında bulundu. Filipinler'de, deniz kaplumbağalarını avlamak ve tüketmek çevre koruma yasaları uyarınca yasak olsa da bazı topluluklar eti ve yumurtası nedeniyle avlamaya devam ediyor.