Bursasporlu futbolculara mağlubiyet sonrası izin verildi
Somaspor'a 3-1 mağlup olan Bursaspor'da oyunculara bugün izin verildi. Yeşil-beyazlılarda Nazilli Belediyespor maçı hazırlıklarına yarın yapacağı antrenmanla startı verecek.
2022.12.12 15:15 - Son Güncellenme: 2022.12.12 15:17 - Spor - HABER MERKEZİ
TFF 2. Lig Beyaz Grup 18. haftasında Somaspor'a 3-1 mağlup olan Bursaspor'da oyunculara izin verildi. Her mağlubiyet sonrası aralıksız izin kullanan oyuncuların bu geleneği devam etti. Teknik Direktör İsmail Ertekin yönetimindeki yeşil-beyazlı oyuncular, yarın yapacağı antrenmanla 19. haftada oynanacak olan Nazilli Belediyespor maçı hazırlıklarına startı verecek. Bursaspor-Nazilli Belediyespor müsabakası Pazar günü saat 14.00'te başlayacak.