Bursa Yıldırım'da "Cam ve Ambalaj Atıkları" toplanıyor ve dönüşüme gidiyor
Yıldırım Belediyesi, çevre kirliliğinin azaltılması ve geri dönüşümün teşvik edilmesi amacıyla ilçe genelinde çeşitli noktalara "Cam ve Ambalaj Atıkları" için özel konteynerler yerleştirdi.
2023.10.24 15:12 - Son Güncellenme: 2023.10.24 15:17 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Bursa, Yıldırım ilçesinde çevre bilincini artırmak ve geri dönüşümü teşvik etmek amacıyla "Cam ve Ambalaj Atıkları" toplama kampanyası başlatıldı.

Yıldırım Belediyesi, çevre kirliliğinin azaltılması ve geri dönüşümün teşvik edilmesi amacıyla ilçe genelinde çeşitli noktalara "Cam ve Ambalaj Atıkları" için özel konteynerler yerleştirdi.

Yıldırım'da, "Cam ve Ambalaj Atıkları" toplanıyor ve dönüşüme gidiyor. ♻️
-- Yıldırım Belediyesi (@YildirimBld) October 24, 2023
Sizde atıklarınızı konteynerlarımıza atarak dönüşüme ortak olabilirsiniz. 👍🏻 pic.twitter.com/KEHOgbxIne