Bursa Valisi Demirtaş,Yerlikaya ile video konferans yöntemiyle toplantıya katıldı
Bursa Valisi Mahmut Demirtaş İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya başkanlığında video konferans yöntemiyle gerçekleştirilen toplantıya katıldı.
2023.10.19 12:38 - Son Güncellenme: 2023.10.19 12:39 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Bursa Valisi Mahmut Demirtaş İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya başkanlığında video konferans yöntemiyle gerçekleştirilen toplantıya katıldı.
Bursa Valisi Mahmut Demirtaş'ın sosyal medya paylaşımı ise şöyle;
İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya başkanlığında video konferans yöntemiyle gerçekleştirilen toplantıya katıldık.

İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya başkanlığında video konferans yöntemiyle gerçekleştirilen toplantıya katıldık. pic.twitter.com/AZTMUAwDKk
-- Mahmut Demirtaş (@mahmutdemirttas) October 19, 2023