Bursa Karacabey İlçe Sağlık Müdürü Çiğdem'in korona virüs testi pozitif çıktı

Bursa Karacabey İlçe Sağlık Müdürü Çiğdem'in korona virüs testi pozitif çıktı

Bursa Karacabey İlçe Sağlık Müdürü Dr. Volkan Çiğdem'in korona virüs testi pozitif çıktı. Çiğdem'in Devlet Hastanesi'ndeki karantinasının ardından şimdi de ev karantinasına alındığı öğrenildi.

2020.04.16 13:32 - Son Güncellenme: 2020.04.16 13:38 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Karacabey İlçe Sağlık Müdürü Çiğdem'in korona virüs testi pozitif çıktı
03:22 Bursa'da semt pazarlarında sosyal mesafe tehlikesi

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da semt pazarlarında sosyal mesafe tehlikesi

Korona virüs salgınının Türkiye'de görülmesinin ardından bütün gününü makamında geçirerek çalışmaları yakından takip eden İlçe Sağlık Müdürü Dr. Volkan Çiğdem, tedbir maksadıyla korona virüs testi yaptırdı. Volkan Çiğdem'in kovid-19 test sonucu pozitif çıktı. Test sonuçlarının ardından Karacabey Devlet Hastanesi'nde karantina altına alınan Dr. Volkan Çiğdem'in tedavisine başlanıldı. Hastanede yapılan ikinci testin negatif çıkmasının ardından ev karantinasına geçtiği öğrenilen Çiğdem'in genel sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2020.04.16 13:32 - Son Güncellenme: 2020.04.16 13:38 - HABER MERKEZİ
A