Bursa'da 'okula gidiyorum' diye evden çıkıp kaybolmuştu! Güzel haber geldi

Bursa'da 'okula gidiyorum' diye evden çıkıp kaybolmuştu! Güzel haber geldi

Bursa'da 'okula gidiyorum' diye evden çıkan çocuk kaybolmuştu. 11 yaşındaki Fazıl Uğuz'un annesi Mihriban Uğuz çocuğunun bulunduğunu söyledi.

2024.09.25 11:48 - Son Güncellenme: 2024.09.25 11:57 - Bursa Bölge - ELİF BAYRIK
A
Bursa'da 'okula gidiyorum' diye evden çıkıp kaybolmuştu! Güzel haber geldi

Bursa'nın Osmangazi ilçesi Hüdavendigar Mahallesi'nde evinden 'okula gidiyorum' diye evden çıkan çocuk kaybolmuştu.

11 yaşındaki Fazıl Uğuz'un okula da gitmediğini öğrenen anne Mihriban Uğuz polis ekiplerine de haber verilmesinin ardından çocuğunun bulunduğunu söyledi. 

Fazıl Uğuz'un markette alışveriş yaparken bulunduğunu belirten anne Mihriban Uğuz, küçük çocuğun okulda arkadaşlarıyla kavga ettiğini ve tehdit edildiği için okula gitmediğini söyledi. 

Bursa'da 'okula gidiyorum' diye evden çıktı: Her yerde aranıyor

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.09.25 11:48 - Son Güncellenme: 2024.09.25 11:57 - ELİF BAYRIK
A