Bursa'da 'okula gidiyorum' diye evden çıkıp kaybolmuştu! Güzel haber geldi
Bursa'da 'okula gidiyorum' diye evden çıkan çocuk kaybolmuştu. 11 yaşındaki Fazıl Uğuz'un annesi Mihriban Uğuz çocuğunun bulunduğunu söyledi.
2024.09.25 11:48 - Son Güncellenme: 2024.09.25 11:57 - Bursa Bölge - ELİF BAYRIK
Bursa'nın Osmangazi ilçesi Hüdavendigar Mahallesi'nde evinden 'okula gidiyorum' diye evden çıkan çocuk kaybolmuştu.
11 yaşındaki Fazıl Uğuz'un okula da gitmediğini öğrenen anne Mihriban Uğuz polis ekiplerine de haber verilmesinin ardından çocuğunun bulunduğunu söyledi.
Fazıl Uğuz'un markette alışveriş yaparken bulunduğunu belirten anne Mihriban Uğuz, küçük çocuğun okulda arkadaşlarıyla kavga ettiğini ve tehdit edildiği için okula gitmediğini söyledi.
Bursa'da 'okula gidiyorum' diye evden çıktı: Her yerde aranıyor
