Bursa'da doğalgaz ödemesi için gelen vatandaşların tepkisini çeken yazı!

Bursa'da doğalgaz ödemesi için gelen vatandaşların tepkisini çeken yazı!

Bursa'nın Orhangazi ilçesinde geçtiğimiz aylarda Armagaz firmasını devralan Enerya Marmara gaz işletmesi, ilçede bulunan merkezindeki borç ödeme veznesini kaldırdı. Doğalgaz müşterilerinin ödemelerini bankalara yapmaları için kapıya yazı asan firma vatandaşların tepkisine neden oldu. 

2024.07.28 11:53 - Son Güncellenme: 2024.07.28 12:21 - Bursa Bölge - FATİH MISIR
A
Bursa'da doğalgaz ödemesi için gelen vatandaşların tepkisini çeken yazı!

FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN

Orhangazi'de uzun zamandır doğalgaz hizmeti veren Yalova merkezli  Armagaz, geçtiğimiz aylarda yine Yalova firması olan Marmara Gaz'a satıldı.

Orhangazi'de kullanılan doğalgazın tamamını sağlayan firma siteler bölgesinde ki aynı yerinde işlemlerine devam ediyor ancak bu noktaya doğalgaz faturasını ödemek için giden vatandaşlar içeride vezne olmadığını görünce duruma tepki gösterdi.

Şimdiye dek işlem merkezinden fatura ödemesi kabul edilen  işletmenin camına  ise yeni firma yetkilileri tarafından ödemelerin bankadan yapılacağını bildiren uyarı yazısı asıldı.

Duruma tepki gösteren vatandaşlar ise doğalgaz işlem merkezine yeniden vezne koyulmasını istiyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.07.28 11:53 - Son Güncellenme: 2024.07.28 12:21 - FATİH MISIR
A