Bursa'da 80 yaşında koronavirüsü yendi, sağlık çalışanlarına teşekkür etti
14 gün önce yüksek ateşten dolayı Bursa İznik Devlet Hastanesine giden 80 yaşında ki Nazmiye Gergin'de Korona virüsü tespit edildi. Yaşlı kadın virüsü yendi bugün taburcu oldu.
2020.04.06 18:36 - Son Güncellenme: 2020.04.06 19:34 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
00:42
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da 80 yaşında koronavirüsü yendi, sağlık çalışanlarına teşekkür etti
İLKAY ALTAY-MEHMET BULDU / BURSADA BUGÜN
İznik Devlet Hastanesinde 14 gündür korona tedavisi gören 80 yaşında ki Nazmiye Gergin, bu sabah hastaneden taburcu oldu. Ambulans ile yaşadığı eve götürülen Gergin'i gören aile fertlerini mutluluktan gözyaşlarını tutamadı.

Doğal beslenme ile bu günlere geldiğini ifade eden Nazmiye gergin, "Allah'a şükür iyi oldum. Beni hastane çalışanları iyileştirdi.Zor günler geride kaldı" diye konuştu.