Bursa'da 3 kişi motosikletle yolculuk yapıp yük taşıdı
Bursa'da motosiklet ile trafiğe çıkan bir sürücü 3 kişi yolculuk yaptığı yetmezmiş gibi bir de arkadaşına yük taşıttı. O anlar cep telefonu kamerasına yansıdı.
2024.09.07 10:51 - Son Güncellenme: 2024.09.07 10:57 - Bursa Bölge - İHA
00:12
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da 3 kişi motosikletle yolculuk yapıp yük taşıdı
Bursa'nın, merkez Osmangazi ilçesinde trafiğin en yoğun olduğu yerlerden biri olan İzmir Yolu Caddesi üzerinde 3 kişi motosiklete binerek trafiği tehlikeye düşürdü.
Tüm bunlar yetmezmiş gibi bir de yük taşıyan kişiler ekipmansız şekilde kilometrelerce ilerledi.

O anlar trafikteki diğer sürücülerin cep telefonu kamerasına anbean yansıdı.