Bitlis'te köyün mahalle olması için köy sakinleri halk oylaması yaptı

Bitlis'te köyün mahalle olması için köy sakinleri halk oylaması yaptı

Bitlis'in Güroymak ilçesinde Değirmen köyü sakinleri, köylerinin mahalle statüsüne kavuşması için sandık başına giderek halk oylaması yaptı. Referandumda 715 "evet", 46 "hayır" oyu kullanıldı.

2023.09.11 01:35 - Son Güncellenme: 2023.09.11 01:35 - Güncel - AA
A
Bitlis'te köyün mahalle olması için köy sakinleri halk oylaması yaptı

İlçeye 8 kilometre uzaklıktaki 1357 nüfuslu Değirmen köyünde, İlçe Seçim Kurulu Başkanlığınca hazırlanan 4 sandıkta köylüler oy kullandı. Köydeki 761 seçmenin sandık başına gittiği referandumda, 715 "evet", 46 "hayır" oyu kullanıldı.

Muhtar Vehbi Uğiş, vatandaşların isteklerine öncelik verdiklerini belirterek, "Köylülerimiz tercihlerini yaptı. Hayırlısı neyse o olsun. Güzel bir seçim oldu. Emeği geçenlere teşekkür ederim." dedi.

Köylülerden Fesih Kozik ise sandık başına giderek oylarını kullandıklarını söyledi.

Çoğunluğun verdiği karara saygı duyduklarını dile getiren Kozik, köyün mahalle statüsü kazanmasını istediklerini bildirdi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.09.11 01:35 - Son Güncellenme: 2023.09.11 01:35 - AA
A