Bakan Yerlikaya duyurdu: İstanbul'a 65 yeni mobil göç noktası

Bakan Yerlikaya duyurdu: İstanbul'a 65 yeni mobil göç noktası

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, İstanbul'da 65 yeni mobil göç noktası aracının daha hizmete alındığını açıkladı.

2024.02.28 09:45 - Son Güncellenme: 2024.02.28 09:45 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bakan Yerlikaya duyurdu: İstanbul'a 65 yeni mobil göç noktası

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya'nın sosyal medya hesabından yaptığı açıklama şöyle: 6️⃣5️⃣ yeni Mobil Göç Noktası aracını daha hizmete alarak bu yeni araçlarımızla birlikte İstanbul'umuzda 1️⃣0️⃣3️⃣ Mobil Göç Noktasına ulaştık.

Bugün itibarıyla 3️⃣0️⃣ büyükşehrimizde 1️⃣6️⃣2️⃣ Mobil Göç Noktası aracına sahibiz.

Düzensiz göçle mücadele kapsamında, 19 Temmuz'dan bugüne sadece İstanbul'da mobil göç noktalarımızda
1️⃣9️⃣2️⃣ bin 9️⃣3️⃣4️⃣ yabancının kontrolleri yapıldı,

5️⃣6️⃣ bin 6️⃣2️⃣0️⃣ yabancı sınır dışı edilmek üzere Geri Gönderme Merkezlerine sevk edildi.

Dünyada bir ilk olan Mobil Göç Noktası araçlarımızın sayısını artıracağız.

Düzensiz göçle ve göçmen kaçakçılığı organizatörleriyle mücadelemiz kararlılıkla sürdürüyoruz, sürdürmeye devam edeceğiz.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.02.28 09:45 - Son Güncellenme: 2024.02.28 09:45 - HABER MERKEZİ
A