Bakan Yerlikaya, Demirtaş ve Ayyıldız ile bir araya geldi

Bakan Yerlikaya, Demirtaş ve Ayyıldız ile bir araya geldi

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Emniyet Genel Müdürlüğüne atanan Bursa Valisi Mahmut Demirtaş ve Bursa Valiliğine atanan Emniyet Genel Müdürü Erol Ayyıldız ile bir araya geldi.

2024.08.19 19:39 - Son Güncellenme: 2024.08.19 22:40 - Bursa Bölge - SOSYAL MEDYA
A
Bakan Yerlikaya, Demirtaş ve Ayyıldız ile bir araya geldi

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Emniyet Genel Müdürlüğüne atanan Bursa Valisi Mahmut Demirtaş ve Bursa Valiliğine atanan Emniyet Genel Müdürü Erol Ayyıldız ile bir araya geldi. Sosyal medyasından paylaşımda bulunan Yerlikaya, Demirtaş ve  Ayyıldız'ı tebrik ederek başarılar diledi. 

 

 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.08.19 19:39 - Son Güncellenme: 2024.08.19 22:40 - SOSYAL MEDYA
A