Bakan Koca'dan temizlik vurgusu: "Ellerimizi normalde olduğundan daha sık yıkayalım"

Bakan Koca'dan temizlik vurgusu: "Ellerimizi normalde olduğundan daha sık yıkayalım"

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya aracılığı ile corona virüs ile ilgili uyarılarda bulunmaya devam ediyor.

2020.07.03 00:37 - Son Güncellenme: 2020.07.03 00:38 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bakan Koca'dan temizlik vurgusu: "Ellerimizi normalde olduğundan daha sık yıkayalım"

Bakan Koca yaptığı son paylaşımda, "Temizlik, COVID-19'a karşı alacağımız üç tedbirden biridir. Dokunduğumuz yüzeylerde, bulaşma kabiliyetini koruyan virüsler bulunabileceği için ellerimizi sabunla ve normalde olduğundan daha sık yıkayalım. Sabun, Koronavirüsleri etkisiz hale getirir." ifadelerini kullandı.
 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.07.03 00:37 - Son Güncellenme: 2020.07.03 00:38 - HABER MERKEZİ
A