Bakan Işıkhan duyurdu! Sel bölgesindeki işverenlerin prim ödemeleri erteleniyor
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, sel bölgesinde işverne ve sigortalıların prim ödemelerinin ertelendiğini açıkladı.
2023.07.12 12:33 - Son Güncellenme: 2023.07.12 12:38 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Bakan Işıkhan, Twitter üzerinden sel bölgesi ile ilgili önemli kararı duyurdu. Işıkhan'ın paylaşımı şu şekilde:
"Batı Karadeniz'de yaşanan sel nedeniyle; Bölgede faaliyet gösteren ve selden etkilenen işverenlerimiz ile sigortalılarımızın talep etmeleri halinde prim ödemelerini 1 yıla kadar erteliyoruz. Selden etkilenen tüm vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum."