AK Parti Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık sandık görevlileriyle bir araya geldi
AK Parti Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık sandık görevlileriyle iftar yemeğinde bir araya geldi.
2024.03.26 10:33 - Son Güncellenme: 2024.03.26 10:34 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
AK Parti Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık sandık görevlileriyle iftar yemeğinde bir araya geldi.
Işık'ın paylaşımı şöyle;
Sandık görevlilerimizle iftar programında bir araya geldik.
Yoğun ve önemli bir seçim gününe hazırlanıyorlar, kolaylıklar dilerim.

