AK Parti Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık sandık görevlileriyle bir araya geldi

AK Parti Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık sandık görevlileriyle bir araya geldi

AK Parti Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık sandık görevlileriyle iftar yemeğinde bir araya geldi.

2024.03.26 10:33 - Son Güncellenme: 2024.03.26 10:34 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
AK Parti Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık sandık görevlileriyle bir araya geldi

AK Parti Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık sandık görevlileriyle iftar yemeğinde bir araya geldi.

Işık'ın paylaşımı şöyle;

Sandık görevlilerimizle iftar programında bir araya geldik.

Yoğun ve önemli bir seçim gününe hazırlanıyorlar, kolaylıklar dilerim.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.03.26 10:33 - Son Güncellenme: 2024.03.26 10:34 - HABER MERKEZİ
A