Adana'da İçişleri Bakanlığı ismini kullanarak sahtecilik yapan kişi yakalandı
Adana'da İçişleri Bakanlığının ismini kullanarak kimlik kartları düzenlenmiş olduğu tespit edildi.
2024.07.12 17:49 - Son Güncellenme: 2024.07.12 17:50 - Güncel - SOSYAL MEDYA
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya sosyal medyadan duyurdu;
GEREĞİ YAPILDI-
19 11.07.2024 tarihinde Sosyal Medya Platformu üzerinden İçişleri Bakanlığımızı etiketleyerek paylaşılan ihbar sonucu, İçişleri Bakanlığımızın ismi kullanılarak kimlik kartları düzenlenmiş olduğu tespit edilmiştir.
Adana İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerimizce ihbarın değerlendirilmesi üzerine yapılan çalışmalar sonucu; E. V. ve aynı araç içerisinde bulunan F. A. adlı şüpheliler suça konu kartlarla birlikte yakalanmıştır.
Adana Cumhuriyet Başsavcılığınca şahıslar hakkında Nitelikli Dolandırıcılığa Teşebbüs, Belgede Sahtecilik ve Nüfuz Ticareti suçlarından soruşturma açılmış, çıkarıldıkları mahkemece tutuklanmıştır.
Devlet kurumlarının adını kullanarak dolandırıcılık yapan ve imtiyaz sağlamaya çalışanlara, suç odakları ve suçlulara göz açtırmayacağız.