94 yaşında koronavirüsü yenen 2 kadın, kaldıkları huzurevine uğurlandı

94 yaşında koronavirüsü yenen 2 kadın, kaldıkları huzurevine uğurlandı

SAKARYA'nın Geyve ilçesinde koronavirüs tedavilerinin ardından sağlığına kavuşan Safiye Aybar (94) ve Rabia Türkkan (94), alkışlarla taburcu edilip, kaldıkları huzurevine götürüldü.

2020.04.30 13:52 - Son Güncellenme: 2020.04.30 13:52 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
94 yaşında koronavirüsü yenen 2 kadın, kaldıkları huzurevine uğurlandı

Hendek ilçesindeki Melek Nişancı Huzurevi'nde yaşayan Safiye Aybar ile Rabia Türkkan'a, 11 Nisan'da koronavirüs teşhisi konuldu. Geyve Devlet Hastanesi'nde tedaviye alınan Aybar ve Türkkan, 18 gün sonra sağlığına kavuştu. Zorlu bir sürecin ardından şifa bulan kadınlar, dün alkışlarla hastaneden taburcu edildi. Safiye Aybar ve Rabia Türkkan ambulanslarla kaldıkları Hendek Melek Nişancı Huzurevi'ne götürüldü.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.30 13:52 - Son Güncellenme: 2020.04.30 13:52 - HABER MERKEZİ
A