7. Milletler Arası Futbol Turnuvası'nın kura çekimi yapıldı

7. Milletler Arası Futbol Turnuvası'nın kura çekimi yapıldı

Yıldırım Belediyesi Spor Kulübü sportif faaliyetlerine hız kesmeden devam ediyor.

2013.04.24 16:06 - Son Güncellenme: 2013.04.24 16:29 - Spor - HABER MERKEZİ
A
7. Milletler Arası Futbol Turnuvası'nın kura çekimi yapıldı


Yıldırım Belediyesi ve Mavi Küre Kültür, Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği iş birliği ile geleneksel hale dönüştürülen "Milletler Arası Futbol Turnuvası'nın bu yıl 7'ncisinin startı verildi. Turnuva öncesi kura çekimi ise Yıldırım Belediyesi Spor Kompleksinde yapıldı. Uludağ Üniversitesi'nde öğrenimlerini sürdüren 24 farklı ülkeden 240 sporcunun katıldığı turnuvanın ilk kurasını Türkiye adına Yıldırım Belediye Başkanı Özgen Keskin çekti. Sporculara başarılar dileyen Başkan Keskin, "Geleneksel hale gelen futbol turnuvasının bu yıl 7'ncisini düzenliyoruz. 24 ayrı ülkeden katılan 240 yabancı uyruklu öğrenci ile düzenlediğimiz bu turnuva ile milletler arası sevgi köprülerini oluşturuyoruz. Bir yandan da spor ile dünya barışına katkıda bulunuyoruz. Dostluğun ve kardeşliğin pekişmesi için düzenlediğimiz bu organizasyonda tüm katılımcılara başarılar diliyorum. Önemli olan gönüllerdeki kupayı kazanmak. Kardeşlik ve centilmenliğin kazandığı bir turnuva temenni ediyorum. Tüm sporcularımız umarım kazasız belasız, sakatlanmaların yaşanmadığı bir spor mücadelesi yaşar" diye konuştu.
8 Mayıs'ta Yıldırım Belediyesi Spor Kompleksi'nde başlayacak turnuva 19 Mayıs 2013 Pazar günü final maçı ve ödül töreni ile son bulacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.24 16:06 - Son Güncellenme: 2013.04.24 16:29 - HABER MERKEZİ
A