Zirvenin sahibi Ankaragücü!
TFF 1. Lig'in 16. haftasında MKE Ankaragücü, sahasında Grandmedical Manisaspor'u konuk etti.
2017.12.17 18:12 - Son Güncellenme: 2017.12.17 18:12 - Spor - HABER MERKEZİ
TFF 1. Lig'in 16. haftasında MKE Ankaragücü, sahasında Grandmedical Manisaspor'u 3-0 mağlup etti.
41 ve 49. dakikalardan İlhan Parlak'ın golleriyle 2-0î yakalayan Ankaragücü, 90+4'te Sedat Ağçay'ın golüyle farka gitti.
Bu sonuçla 34 puana yükselen Ankaragücü, TFF 1. Lig'in ilk yarısı lider bitirmeyi garantiledi. Manisaspor ise 8 puanda kaldı.