Yüzlerce kişi hastaneye koştu

Yüzlerce kişi hastaneye koştu

Gaziantep'in Nizip ilçesinde bu sabah yüzlerce kişi, karın ağrısı şikayetiyle hastaneye başvurdu. Vakaların kentin içme suyundan olduğu sanılırken, yetkililerin su örneğini incelemeye aldığı öğrenildi.

2014.10.16 15:46 - Son Güncellenme: 2014.10.16 15:46 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Yüzlerce kişi hastaneye koştu

Nizip ilçesinde dün akşam saatlerinden bu yana yüzlerce kişinin, kentte bulunan devlet hastanesi ve sağlık ocaklarına karın ağrısı, bulantı, kusma ve baş ağrısı şikayetleriyle başvurduğu öğrenildi. Bulantı ve kusma görülen hastalara sağlık kuruluşlarında ilk müdahaleleri yapılarak bazı hastalar tedavi altına alınırken, bazı hastalar ayakta yapılan tedavinin ardından durumlarının iyi olması nedeniyle evlerine gönderildi. Nizip Devlet Hastanesi ve sağlık ocaklarına akın eden vatandaşlar yoğunluğa neden oldu. Konuyla ilgili kentten su örneğinin alınarak incelendiği öğrenildi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.10.16 15:46 - Son Güncellenme: 2014.10.16 15:46 - HABER MERKEZİ
A