Yürüyüş yaparken uçuruma düştü

Yürüyüş yaparken uçuruma düştü

DENİZLİ Çamlık Dağı'nda doğa yürüyüşü yaparken yaklaşık 30 metre yükseklikten uçuruma düşüp yaralanan 65 yaşındaki Mehmet Reyhan, Ulusal Medikal Kurtarma Ekibi (UMKE) tarafından kurtarıldı.

2013.11.24 17:14 - Son Güncellenme: 2013.11.24 17:15 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Yürüyüş yaparken uçuruma düştü

Doğa tutkunu Mehmet Reyhan, arkadaşlarıyla treeking yapmak için bugün saat 13.00 sıralarında Yenişehir Mahallesi'ndeki ormanlık alanda doğa yürüyüşüne çıktı. Yaklaşık 3 saat yürüyen Mehmet Reyhan ve arkadaşları Çamlık Dağı'nda zirveye yaklaştıklarında dinlenmek için durdu. Bu sırada dengesini kaybeden Reyhan, yaklaşık 30 metre yükseklikten uçuruma yuvarlandı. Reyhan başından yaralanırken, arkadaşları polisi arayıp, yardım istedi. Polis ekipleri, durumu Ulusal Medikal Kurtarma Ekibi'ne (UMKE) bildirip, yardım istedi. Bölgeye gelen arama kurtarma ekipleri, Reyhan'a kısa sürede ulaşarak dağdan indirdi. Hastaneye kaldırılan Reyhan'ın sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.11.24 17:14 - Son Güncellenme: 2013.11.24 17:15 - HABER MERKEZİ
A