Yürüyerek İsrail'e giden Alman Bursa'da

Yürüyerek İsrail'e giden Alman Bursa'da

Almanya'nın Bielefeld'i kasabasında yaşayan Floriar Hilker, yürüyerek İsrail'e gitmek için yollara düşdü. 

2017.11.09 14:40 - Son Güncellenme: 2017.11.09 14:40 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Yürüyerek İsrail'e giden Alman Bursa'da

Almanya'dan yola çıkan Floriar Hilker (32), İtalya'dan sonra İpsala sınır kapısından Türkiye'ye girdi. Oradan yürüyerek İstanbul'a ulaşan Hilker, Yalova, Orhangazi ve İznik'ten sonra Boyalıca'ya geldi.

Boyalıcalıların çay ikram ettiği Hilker, Türk insanının çok sıcakkanlı ve misafirperver olduğunu belirterek, "Türkiye yaşanacak bir ülke" diye konuştu.

Hilker, yaya olarak İsrail'e gideceğini söyledi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2017.11.09 14:40 - Son Güncellenme: 2017.11.09 14:40 - HABER MERKEZİ
A