Yük treni raydan çıktı

Yük treni raydan çıktı

KAYSERİ'den Sivas'a giden yük treninin 4 vagonu, Sarıoğlan İlçesi yakınlarında raydan çıkarak, devrildi.

2014.08.21 09:22 - Son Güncellenme: 2014.08.21 09:41 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Yük treni raydan çıktı

Akaryakıt ve yük vagonlarının bulunduğu Yüksel Kartal yönetimindeki yük treni Sarıoğlan İlçesi ile Karaözü Mahallesi arasında bulunan Yaylalı Mahallesi'nde gece geç saatte  şiddetli yağmurdan oluşan sel nedeniyle rayların gevşemesi sonucu devrildi.

Kazada, 1'i akaryakıt, 3'ünde de konteyner yüklü 4 vagon devrildi. Kaza nedeniyle Kayseri-Sivas demiryolu bir süre ulaşıma kapandı. TCDD ekipleri, vinç yardımıyla raydan çıkan vagonları kaldırdı. Demiryolunun, rayların onarımı sonrası ulaşıma açılacağı bildirildi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.08.21 09:22 - Son Güncellenme: 2014.08.21 09:41 - HABER MERKEZİ
A