Yücel İldiz: "Kazansak lider olacaktık"

Yücel İldiz: "Kazansak lider olacaktık"

Karabükspor Teknik Direktörü Yücel İldiz, berabere kaldıkları Altınordu maçını değerlendirdi.

2016.03.01 12:29 - Son Güncellenme: 2016.03.01 12:29 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Yücel İldiz: "Kazansak lider olacaktık"

Karabükspor Teknik Direktörü Yücel İldiz, "Zevkli bir müsabaka oldu. Bu maça goller yakışırdı. Altınordu örnek bir kulüp, onları kutluyorum. İlk yarıda çok fazla pozisyona girdik. Bunları atmamız gerekirdi. Bugün biraz üçüncü bölgede beceriksizdik. Kazansak lider olacaktık. Bunu telafi edeceğiz" diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.01 12:29 - Son Güncellenme: 2016.03.01 12:29 - HABER MERKEZİ
A