Yoğun bakıma girdiler...

Yoğun bakıma girdiler...

Alara Koçibey ile Mine Kalpakçıoğlu, yazın yaklaşmasıyla yoğun bakıma girdi. Avusturya'daki bir detoks merkezine giden sosyetikler, Türkiye'ye yenilenmiş olarak dönecek...

2016.04.07 12:08 - Son Güncellenme: 2016.04.07 12:08 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Yoğun bakıma girdiler...

Cemiyet hayatının önde gelen iki ismi Alara Koçibey ile Mine Kalpakçıoğlu, yaz ayları yaklaşırken yoğun bakıma girdi. Sosyetik güzeller, geçtiğimiz gün soluğu dünyanın en önde gelen detoks merkezlerinden biri olan klinikte aldı. Avusturya'daki detoks merkezi, Madonna ve Victoria Beckham gibi dünyaca ünlü yıldızların da tercihi

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2016.04.07 12:08 - Son Güncellenme: 2016.04.07 12:08 - HABER MERKEZİ
A