Yine soba yine facia: 2 ölü

Yine soba yine facia: 2 ölü

Ordu'nun Fatsa ilçesinde sobadan sızan gazdan zehirlenen çift hayatını kaybetti.

2015.01.07 16:28 - Son Güncellenme: 2015.01.07 16:28 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Yine soba yine facia: 2 ölü

Olay, Bolaman Mahallesi Akkise mevkisinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Osman (53) ve Zehra (46) Demirbaş çiftinin sabah kapıya hiç çıkmaması üzerine komşuları öğlen saatlerinde kapıyı açıp evlerine girdi. Çiftin yatakta cesediyle karşılaşan komşuları, güvenlik güçlerine haber verdi. Çiftin tüpgaz sobasından sızan gazdan zehirlenerek öldüğü belirtildi. Karı kocanın cesetleri, otopsi için Trabzon Adli Tıp Kurumu'na gönderildi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2015.01.07 16:28 - Son Güncellenme: 2015.01.07 16:28 - HABER MERKEZİ
A