Yine Bursa yine Bonzai

Yine Bursa yine Bonzai

BURSA'nın İnegöl ilçesinde Bonzai diye bilinen sentetik uyuşturucu madde kullanan bir kişi hastanelik oldu.

2014.08.22 08:37 - Son Güncellenme: 2014.08.22 08:46 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Yine Bursa yine Bonzai

 

Yenişehir'den İnegöl'ün Orhaniye mahallesine akrabalarının yanına gelen 15 yaşındaki H.B. iddiaya göre sentetik uyuşturucu Bonzai kullandı.

Uyuşturucu maddenin etkisiyle H.B.   sokak ortasında baygınlık geçirerek yere yığıldı.

Sokak ortasında bir gencin yerde yattığını gören vatandaşlar, olayı 112 Acil Servis Ekipleri'ne bildirdi.

Olay yerine gelen 112 Acil Servis Ekipleri, 15 yaşındaki gence ilk müdahaleyi yaptıktan sonra İnegöl Devlet Hastanesi Acil Servis Bölümü'ne kaldırıldı.

Tedaviye alınan H.B.'nin sağlık durumunun iyiye gittiği öğrenildi. Olayla ilgili başlatılan soruşturma devam ediyor. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.08.22 08:37 - Son Güncellenme: 2014.08.22 08:46 - HABER MERKEZİ
A