Yine aynısı oldu! Buz tuttular

Yine aynısı oldu! Buz tuttular

Siverek ilçesinde başıboş eşekler, kar ve buz tabakasıyla kaplandı.

2015.01.08 15:43 - Son Güncellenme: 2015.01.08 15:47 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Yine aynısı oldu! Buz tuttular

Siverek ilçesinde etkini olan kar yağışı ve soğuk  hava nedeniyle eşekler, kar ve buz tabakasıyla kaplandı. Türkiye'yi etkisi altına alan kar yağışı ve dondurucu soğuklar,  Şanlıurfa ve bazı ilçelerinde etkili olurken, bundan bazı hayvanlar da olumsuz  etkilendi.

Siverek'in Karacadağ bölgesindeki Çıkrık Mahallesi'nde açık alanda  bulunan başıboş eşeklerin kar ve buz tabakasıyla kaplandığı görüldü.

Bölgedeki yol açma çalışmalarını takip etmek için bulunan gazeteciler,  eşeklerin üzerindeki buz ve karı temizledi. 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2015.01.08 15:43 - Son Güncellenme: 2015.01.08 15:47 - HABER MERKEZİ
A