Yıllar sonra bir araya geldiler

Yıllar sonra bir araya geldiler

Yayınlandığı döneme damga vuran 'Doktorlar' dizisinin oyuncuları Devrim Nas ile Bekir Aksoy yıllar sonra bir araya geldi.

2020.07.21 16:20 - Son Güncellenme: 2020.07.21 16:22 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Yıllar sonra bir araya geldiler

Normalleşme sürecinin ardından tatile çıkan Bekir Aksoy ile bir araya gelen Devrim Nas, o ana dair bir fotoğrafı sosyal medya hesabından hesabından paylaştı.

'Doktorlar' dizisinde birlikte rol alan ikiliden Nas, paylaşımına; "Buluşma... Gün kızıla kavuşurken tuzu üstünde hafif bir esinti denizden bu yana... Sohbetlerimizin arasındaki suskunluklara çocuklarımızın heyecanlı, neşeli sesleri karışıyor artık... Evet, Doktorlar bizim için kıymetli bir iş... Ama bunun dışında otuz yıla uzanıyor dostluğumuz... Büyümek... Yaş almak... Durulmak, ama yerinde saymamak... Sadeleşmek... Böylesi iyi, hoş... Şükür ve minnet... Dileğim bu, herkes için de..." notunu düştü. 

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2020.07.21 16:20 - Son Güncellenme: 2020.07.21 16:22 - HABER MERKEZİ
A