Yılın son toplantısı personelle

Yılın son toplantısı personelle

Yıldırım Belediye Başkanı Özgen Keskin, 2013 yılının son personel toplantısını yaptı.

2014.01.01 15:40 - Son Güncellenme: 2014.01.01 15:41 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Yılın son toplantısı personelle


Belediye Meclis Salonu'nda belli aralıklarla yapılan personel toplantısında konuşan Başkan Özgen Keskin, "Sizinle çok büyük işlere imza attık. Yaptığımız işlere ödül verildiyse bu hepimizin ödülü. Maksadımız Yıldırım'ı lider ve örnek hale getirmekti. 10 yıldır gece gündüz demeden çalışarak bu başarıyı elde ettik. 2004 yılından bu yana sizlerden planlı-programlı çalışmanızı istediğim gibi, dürüstlük, pozitiflik ve pratiklik istiyoruz. Vatandaşlarımız belediyeye geldiğinde güler yüzlü personelle karşılaşsın. Burayı ikinci adresi olarak bilsin. Hep beraber el ele vererek büyük hizmetler yapacağız " dedi.

Toplantının sonunda 2013 yılı içersinde emekli olan ve vefat edenlere teşekkür plaketi veren Başkan Keskin, ayrıca bütün personeline 2014 yılı ajandası dağıttı.
 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.01.01 15:40 - Son Güncellenme: 2014.01.01 15:41 - HABER MERKEZİ
A