'Yılın annesi'nden öpücük

'Yılın annesi'nden öpücük

Ordu'da 3. kattan düşen 2 yaşındaki çocuk ile peşinden atlayan annesi, ilk kez kameralara poz verdi.

2014.01.20 16:18 - Son Güncellenme: 2014.01.20 16:19 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
'Yılın annesi'nden öpücük

 

Anne Aylin Özbek ve oğlu Aras Özbek, tedavi gördükleri Ordu Devlet Hastanesi'nde ilk kez basın mensuplarının fotoğraf ve görüntü almasına izin verdi. Anne ve oğlu sağlıklı bir şekilde hastane odasında poz verirken, yarın ya da çarşamba günü evlerine dönecekleri öğrenildi. Hastaneye ise Anne Aylin ve oğlu Aras Özbek için onlarca "Geçmiş olsun" çiçeği gönderildi.

AK Parti Ordu Milletvekili Fatih Han Ünal, minik Aras ve fedakar anne Aylin Özbek'i ziyaret ederek "Geçmiş olsun" temennilerinde bulundu.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.01.20 16:18 - Son Güncellenme: 2014.01.20 16:19 - HABER MERKEZİ
A