Yıldırım o davayı kazandı

Yıldırım o davayı kazandı

Fenerbahçe Kulübü'nden yapılan açıklamada Başkan Aziz Yıldırım'a Twitter üzerinden hakaret eden şahsın para cezasına mahkum edildiği bildirildi.

2014.01.31 19:11 - Son Güncellenme: 2014.01.31 19:13 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Yıldırım o davayı kazandı

Fenerbahçe Spor Kulübü'nden yapılan açıklama şöyle:

"Sosyal paylaşım platformu Twitter üzerinden Başkanımız Sayın Aziz Yıldırım'la ilgili hakaret içeren söylemler kullanan Talip Doğan Karlıbel isimli şahsa açılan davada, İstanbul Anadolu 3. Sulh Ceza Mahkemesi, ilgili hesabın bu şahsa ait olduğu tespit ederek sanığı, itiraz ve temyiz yolu kapalı olmak üzere 1.740.00 TL adli para cezasına mahkum etmiştir.

Kamuoyunun bilgisine sunarız,

Fenerbahçe Spor Kulübü"

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.01.31 19:11 - Son Güncellenme: 2014.01.31 19:13 - HABER MERKEZİ
A