Yıldırım hafta içi Samandıra'da
Fenerbahçe'de kötü gidişatın ardından başkan Aziz Yıldırım da olaya el atıyor.
2017.11.13 01:02 - Son Güncellenme: 2017.11.13 01:02 - Spor - HABER MERKEZİ
Milli takımdan futbolcuların dönmesiyle beraber sarı-lacivertlilerin 1 numarasının yarın veya çarşamba günü Samandıra Tesisleri'ne gideceği öğrenildi. Burada tüm oyuncularla bire bir görüşecek olan Yıldırım'ın futbolculardan daha fazla puan kaybı olmamasını, daha dikkatli ve özverili oynamalarını isteyeceği öğrenildi.