Yıldırım'da su kesintisi
Bursa Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (BUSKİ) tarafından Yıldırım ilçesinde pazartesi günü su kesintisi yapılacak.
2013.04.19 17:25 - Son Güncellenme: 2013.04.19 17:26 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
BUSKİ yetkililerinin yaptığı açıklamaya göre, içme suyu çalışmaları sebebiyle 22 Nisan Pazartesi günü Kazım Karabekir Mahallesi ve civarında 08.00 ile 19.00 saatleri arasında su kesintisi yapılacak.