Yıldırım'da kaçak yapıya geçit yok!
Kaçak ve çarpık yapılaşmayla mücadelesine devam eden Yıldırım Belediyesi, yıkımlarını sürdürüyor.
2013.11.22 15:52 - Son Güncellenme: 2013.11.22 15:55 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Gece, gündüz demeden çalışan Yıldırım Belediyesi Yapı Kontrol Ekipleri, dün güvenlik güçlerinin desteği ile sabahın erken saatlerinde Fidyekızık Mahallesi'ndeydi. Ekipler, ilk adresleri olan Fidyekızık Mahallesi'nde 2 tek katlı bina, Balaban Köyü'nde 2 katlı 1 bina ve tek katlı 3 bina, Millet Mahallesi'nde 1 tek katlı bina, Meydancık Mahallesi'nde ise 2 katlı bir bina olmak üzere toplam 9 ruhsatsız binayı yerle bir etti.
Yıkım, sabahın erken saatlerinde güvenlik güçlerinin desteği ile başladı. Kentsel dönüşüm çalışmalarında Türkiye'ye örnek olan Yıldırım Belediyesi'nin kaçak yapı yapımına asla izin vermediğini belirten Başkan Özgen Keskin, "Amacımız, Yıldırım İlçesi'ni modern bir ilçe haline getirmek. El birliği ile Yıldırım İlçesi'nde kaçak yapılaşma ve çarpık yapılaşmayı sona erdirelim. Kaçak yapıların yıkımının devam edeceği gibi çarpık ve çirkin yapılaşmanın da karşısında olacağız. " diye konuştu.