Yıldırım Belediye Başkanı Yılmaz iftar programına katıldı
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, Bursa Eğitim-Bir-Sen yönetimi ve üyeleriyle iftarda bir araya geldi.
2024.03.28 09:39 - Son Güncellenme: 2024.03.28 09:43 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz iftar programına katıldı.

Bursa Eğitim-Bir-Sen yönetimi ve üyeleriyle iftarda bir araya gelen Yılmaz, yaptığı paylaşımda "Bursa Eğitim-Bir-Sen yönetimi ve üyeleriyle iftar sofrasında bir aradaydık. Rabbim birliğimizi, muhabbetimizi daim eylesin" ifadesinde bulundu.

Bursa Eğitim-Bir-Sen yönetimi ve üyeleriyle iftar sofrasında bir aradaydık.
-- Oktay Yılmaz (@oktayyilmaz16) March 27, 2024
Rabbim birliğimizi, muhabbetimizi daim eylesin. pic.twitter.com/XTByFlpttN