Yeşil Bursa maçında arbede çıktı!

Yeşil Bursa maçında arbede çıktı!

Spor Toto 3. Lig 1. Grup'ta mücadele eden Zonguldak Kömürspor, sahasında Yeşil Bursa A.Ş'ye 2-0 yenilmesiyle taraftarları arasında arbede yaşandı.

2016.03.27 18:26 - Son Güncellenme: 2016.03.27 18:26 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Yeşil Bursa maçında arbede çıktı!
03:06 Zonguldak Kömürspor-Yeşil Bursa maçından sonra kavga çıktı

İLGİLİ VİDEO

Zonguldak Kömürspor-Yeşil Bursa maçından sonra kavga çıktı

Zonguldak Kemal Köksal Stadı'nda Yeşil Bursa A.Ş'ye 2-0 yenilmelerinin ardından Zonguldak Kömürspor taraftarları arasında belirlenemeyen nedenle tartışma çıktı.

Tartışmanın büyümesi üzerine polis ekipleri, ev sahibi takımın taraftarlarını dağıttı.

Stat dışına alınan taraftar grubu, bir süre slogan attıktan sonra dağıldı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.27 18:26 - Son Güncellenme: 2016.03.27 18:26 - HABER MERKEZİ
A