Yeşil Bursa için ağaç diktiler

Yeşil Bursa için ağaç diktiler

BTSO Hüseyin Sungur Anadolu Lisesi öğrencileri ile öğretmenleri , düzenledikleri "Senin de bir dikili ağacın olsun" kampanyası çerçevesinde BTSO Eğitim Kampüsü alanına kendi imkanları ile temin ettikleri fidanları dikti.

2013.04.09 13:31 - Son Güncellenme: 2013.04.09 13:31 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Yeşil Bursa için ağaç diktiler

Okulda başlatılan "Senin de bir dikili ağacın olsun" kampanyasına öğretmen ve öğrenciler kendi imkanları ile ağaç fidanlarını topladılar. Hüseyin Sungur Anadolu Lisesi Müdür Yardımcısı Nadir Al ve öğretmen Gülistan Agırman öncülüğünde toplanan çok sayıdaki  ağaçlar, daha sonra  öğretmen ve öğrenciler tarafından yurt ile  okul çevresinde ağaç dikimi gerçekleştirildi.  Temin edilerek dikilen ağaçlara sırasıyla toprak atılırken, hep birlikte can suyu verildi. Müdür Yardımcısı Nadir Al,   öğrencilerle birlikte düzenledikleri  ağaç dikme kampanyasının, daha yaşanabilir bir çevre için çalışmalara devam edeceklerini, öğrencilerle birlikte bu ağaçlandırma faaliyetini her yıl sürdüreceklerini  söyledi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.04.09 13:31 - Son Güncellenme: 2013.04.09 13:31 - HABER MERKEZİ
A