Yeni doğan bebeği çöplüğe attılar!

Yeni doğan bebeği çöplüğe attılar!

Osmaniye'de belediyenin çöp döküm sahası içerisinde yeni doğmuş bebek cesedi bulundu.

2012.08.27 14:42 - Son Güncellenme: 2012.08.27 14:42 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Yeni doğan bebeği çöplüğe attılar!

Olay, Yaveriye Mahallesi Alahanlı mevkisindeki belediyeye ait çöp döküm alanında meydana geldi. Çöp döküm sahasında geri dönüşüm malzemelerini toplayan Nuray Arar (40), çöpleri karıştırırken siyah bir poşet dikkatini çekti. Poşeti açan Arar, yeni doğmuş bebek cesediyle karşılaştı. Cesedi görünce çok korktuğunu söyleyen Arar, hemen durumu iş arkadaşı Ramazan Arslanoğlu'na haber verdi. Olay yerine çağrılan polis ekipleri, cesedin olduğu bölgeyi güvenlik çemberine alırken savcıya da bilgi verdi. Bir günlük olduğu tahmin edilen bebek cesedi, savcısının incelemesinin ardından otopsi yapılmak üzere Adana Adli Tıp Kurumu'na gönderildi. Bu arada olayı gerçekleştiren vicdansızları bulmak için polis olayla ilgili soruşturma başlattı.
Diğer yandan bebeği çöpe atan anneye lanet okuyan Nuray Arar, "Cani anne çocuğun göbeğini kendi eliyle kesmiş ve poşete koyup bağladıktan sonra çöpe atmış. Bebeğin daha bir iki günlük olduğunu tahmin ediyorum. Çünkü bir kaç günlük olsaydı kokardı. Sanki canlı gibiydi ama ölüydü. Lanet okuyorum o bebeğin annesine. Poşeti açtığımda çok korktum ve hemen arkadaşlarımın yanına gittim. Tekrar geldiğimizde bebek cesedi olduğunu gördük ve polise haber verdik" diye konuştu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.08.27 14:42 - Son Güncellenme: 2012.08.27 14:42 - HABER MERKEZİ
A